Hlavné mesto obstaráva prostredníctvom dynamického nákupného systému (DNS) informačno-komunikačné technológie,
príslušný spotrebný materiál a s tým súvisiacu podporu.
Jeho predpokladaná hodnota je 4.791.666 eur bez DPH a nákupný systém bude trvať od jeho zriadenia do vyčerpania financií alebo do uplynutia piatich rokov.
Vyplýva to zo zverejnených súťažných podkladov.
Lehota na predkladanie žiadostí o zaradenie do DNS trvá do 3. septembra 12.00 h.
V rámci tohto systému sa budú vyhlasovať jednotlivé výzvy na predkladanie ponúk na obstaranie tovarov,
ktoré spadajú do skupiny počítačové zariadenia a spotrebný materiál.
Obstarávať sa budú najmä servery pre vnútornú potrebu magistrátu a pre parkovací systém.
Datacentrové switche pre vnútorné potreby magistrátu a datacentrové switche pre parkovaciu politiku.
Taktiež počítače, notebooky, monitory, príslušenstvo a komponenty k počítačom, kamery pre optickú metropolitnú sieť, tlačiarne či diskové polia.
DNS je elektronický proces určený na obstarávanie tovaru, stavebných prác alebo služieb bežne dostupných na trhu.
Bratislavský magistrát v súťažných podkladov vysvetľuje, že ide o akýsi interný "kvalifikačný systém dodávateľov",
ktorých bude verejný obstarávateľ vyzývať na predkladanie ponúk vo vyhlásených zákazkách danej skupiny tovarov.
"Systém je stále otvorený, a tak aj v priebehu jeho trvania sa vedia noví dodávatelia prihlásiť a zapojiť do súťaženia.
Dodávatelia, ktorí nebudú zaradení/kvalifikovaní v tomto systéme, nebudú môcť predložiť ponuku na zákazky vyhlásené v systéme," vysvetlila samospráva.
Cieľom zriadenia DNS a zadávania zákaziek v tomto systéme je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek podľa svojich reálnych potrieb.
Aktuálne dianie 9. december 2025 – 10684×
Delikateso "dobroty" vo vyše 40 predajniach a už aj na e-shopeAktuálne dianie 10. december 2025 – 210×
Vianočné trhy v Petržalke oživilo aj bezplatné ľadové klzisko