Aktuálne dianie 11. jún 2020

Slovan Bratislava predstavil tri možnosti kompenzácie permanentiek


Fanúšik má na výber tri možnosti. Prvou je vzdanie sa kompenzácie, čím fanúšik priamo pomôže klubu.

Slovenský futbalový fortunaligista ŠK Slovan Bratislava pripravil pre držiteľov permanentných vstupeniek tri možnosti kompenzácie za neodohraté zápasy v sezóne 2019/2020. Vzhľadom na to, že pri platných obmedzeniach nemôže klub na zostávajúce zápasy ročníka vyjsť v ústrety všetkým držiteľom permanentiek (2860 fanúšikov), budú permanentky deaktivované. Ak však od 1. júla bude platiť limit 1000 osôb na športovom podujatí, ponúkne klub do predaja niekoľko stoviek vstupeniek v jednotnej cene, ktoré budú v prvej vlne určené výhradne permanentkárom zo sezóny 2019/20.

Keďže sami fanúšikovia prišli nedávno s iniciatívou, že sú ochotní sa vzdať kompenzácie a takto pomôcť svojmu klubu, môžu si permanentkári zvoliť jednu z troch možností kompenzácie. Výpočet kompenzácie predstavuje 5 ušlých zápasov pôvodného modelu z nadstavby zo 16 ligových zápasov, ktoré mali permanentkári garantované. Päť ušlých zápasov predstavuje 31 % zo sumy celosezónnej permanentky. Pri jarnej permanentke to predstavuje 71 % sumy.

Fanúšik má na výber tri možnosti. Prvou je vzdanie sa kompenzácie, čím fanúšik priamo pomôže klubu. Ako benefit získa exkluzívne tričko "SPOLU SME SLOVAN", ktoré sa nikdy nedostane do predaja a kalendár na rok 2021 s názvom "ATMOSFÉRA TEHELNÉHO POĽA", pričom na dvanástej strane kalendára budú uvedené mená všetkých permanentkárov, ktorí touto formou pomohli klubu. Fanúšik zároveň získa predkupné právo a zľavu vo výške 10 % na nákup permanentky na novú sezónu.

Druhou možnosťou je prenos kompenzácie vo forme zľavy pri kúpe permanentky na novú sezónu 2020/21. Treťou alternatívou, pre klub najbolestivejšou, je vrátenie peňazí za ušlé zápasy. "Posledné týždne a mesiace každého z nás určitým spôsobom zasiahli. My slovanisti sme si prešli, a stále aj prechádzame, náročnými chvíľami, ktoré však môžeme vnímať aj ako určitú výzvu, aby sme ukázali našu jednotu a silu. Pri závažných rozhodnutiach, ktoré sa v posledných týždňoch prijali, sme boli vždy aj hlasom fanúšikov. Presadzovali sme dohratie súťaže v plnom formáte a ako prví sme otvorili tému určovania počtu divákov ako percenta z kapacity štadióna. Verte, že v našej snahe budeme naďalej pokračovať dovtedy, kým sa skutočne nevrátite na tribúny Tehelného poľa. Musíme si však priznať realitu, ktorá je taká, že na zostávajúce domáce zápasy v sezóne jednoducho nemôžeme uspokojiť nároky všetkých, ku ktorým máme záväzok. Preto oddnes spúšťame tri možnosti kompenzácie pre držiteľov permanentiek," uviedol v tlačovej správe marketingový riaditeľ klubu Tomáš Straka.

"Jedným z najpozitívnejších okamihov posledných mesiacov bola iniciatíva, s ktorou vyšli sami fanúšikovia. Sami prišli s iniciatívou, že sa chcú vzdať kompenzácie za ušlé zápasy a túžia tak priamo podporiť klub. Veľmi si to vážime. Preto ponúkame všetkým držiteľom permanentiek túto možnosť, ktorou môžu pomôcť klubu, za čo sa im samozrejme odvďačíme a venujeme im exkluzívne benefity vrátane predkupného práva a zľavy pri kúpe permanentky na novú sezónu. Druhou možnosťou je prenos kompenzácie vo forme zľavy pri nákupe permanentky na ročník 2020/21. Tretia možnosť je tá najbolestivejšia, a síce vrátanie ušlej sumy držiteľovi permanentky. Aj túto možnosť však permanentkárom ponúkame, záleží nám na férovosti a na tom, aby si fanúšik sám vybral, akú možnosť si zvolí. Vopred vám všetkým pekne ďakujeme za vašu vernosť a priazeň," doplnil marketingový riaditeľ klubu.

(TASR)

0 komentárov
Pridajte komentár
Na začiatok stránky hore
Newsletter