Blížiace sa Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji sú za dverami a Bratislava očakáva počas mája o desiatky tisíc návštevníkov viac ako zvyčajne.
Bratislava Tourist Board (BTB) na to reaguje novými hokejovými mapami mesta,
špeciálnymi fotopointami pre všetkých Bratislavčanov a návštevníkov,
hokejovou sekciou na webe visitbratislava.com/hokej, ale i navýšením množstva informačných bodov na vstupoch do mesta a v centre a dokonca aj interaktívnym stánkom vo fanzóne pri Istropolise.
Zámerom mesta je využiť pozitívne vnímanie Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji a propagovať nielen samotný šampionát,
ale aj Bratislavu ako turistickú destináciu atraktívnu na víkendové pobyty a zároveň podporiť značku Bratislava vo svete.
BTB sa preto v spolupráci s Organizačným výborom MS v ľadovom hokeji rozhodlo využiť túto udalosť a od februára tohto roku spustilo vtipnú kampaň.
V krátkych video-pozvánkach rodáci z krajín zúčastňujúcich sa šampionátu pozývajú v ich rodnom jazyku nielen na hokej, ale aj na návštevu Bratislavy.
Sprievodcu im pri tom robí moderátor Sajfa so zaujímavými informáciami o turisticky atraktívnych lokalitách.
„Hokejový šampionát je jedinečná príležitosť, kedy sa Bratislava globálne dostane nielen do pozornosti fanúšikov športu, ale aj širokej verejnosti.
Okrem spomínanej kampane, ktorá prebieha na sociálnych sieťach v Rakúsku, Nemecku, Švajčiarsku, Taliansku a Česku,
nasadzujeme v priebehu konania šampionátu reklamné spoty Bratislavy počas živého vysielania v televíziách ORF v Rakúsku a Sport 1 v Nemecku.
Našim cieľom je zároveň, aby celé mesto žilo hokejom a aj ľudia, ktorí nie sú fanúšikovia hokeja vedeli o šampionáte.
Preto sme v spolupráci s mestom vytipovali 10 miest, kde umiestnime zaujímavé fotopointy s tematikou Bratislavy ako hosťujúceho mesta hokejových majstrovstiev,“
uviedla predsedníčka predstavenstva BTB Alžbeta Melicharová.
Okrem spomínaných spotov BTB vytvorilo pre návštevníkov špeciálne anglicko-nemecké mapy s vyznačením fanzóny a štadiónu, liniek MHD,
záchytných parkovísk, atraktivít a iných dôležitých informácií, ako i bedeker pre zástupcov oficiálnych delegácií a akreditovaných novinárov.
Pripravené sú tiež infopointy na hlavnej železničnej a autobusovej stanici, na železničnej stanici v Petržalke,
na letisku, v osobnom lodnom prístave, v pontónovom prístave Huma 6,
ale i v centre mesta na Klobučníckej ulici a na Hviezdoslavovom námestí.
Špeciálnym infopointom bude interaktívny stánok vo fanzóne, ktorý okrem informácii o meste bude poskytovať zaujímavý priestor pre trávenie času,
zábavnú súťaž s hokejovým merkantilom prepojenú na sociálne siete s hashtagmi #hockeycity a #visitbratislava a predaj turistickej karty Bratislava Card.
BTB využilo aj netradičné spôsoby propagácie mesta. Na oboch štadiónoch budú hrať prezentačné videá na „kockách“ nad ľadovou plochou prezentujúce Bratislava Card a samotnú Bratislavu,
či pozvánku na ďalšiu návštevu nájdu diváci aj na mantineli ľadovej plochy štadióna Ondrea Nepelu.
Zahraniční novinári v press centre sa môžu tešiť na zaujímavé „fun facts“ o Bratislave v ich rodnom jazyku tak, aby im uľahčili spoznanie destinácie,
v ktorej sa nachádzajú a kde hrajú ich tímy, aj zábavnou formou.
Všetky informácie o Bratislave, ako aj o hokejových majstrovstvách sveta nájdu návštevníci v troch jazykových mutáciách na stránke www.visitbratislava.com/hokej
(red)
Obrázky-zdroj: BTB
Aktuálne dianie 14. apríl 2024 – 2266×
Delikateso "dobroty" vo vyše 40 predajniach a už aj na e-shopeAktuálne dianie 22. apríl 2024 – 559×
Električka ešte pred Vianocami?