Podchod na Trnavskom mýte v Bratislave nebude ďalším nákupným centrom.
Bude plniť najmä prepravnú funkciu pre peších a doplnkovo ponúkne možnosť si zaobstarať základné tovary a služby.
Informovala o tom spoločnosť Immocap Group, a. s., ktorá revitalizuje obchodné priestory pod jedným z dopravných uzlov v hlavnom meste.
"Obchody v podchode budú plniť doplnkovú funkciu k blízkemu Centrálu a nemajú ambíciu, či už veľkosťou alebo zameraním konkurovať obchodom v nákupnom centre," priblížila firma zameranie prevádzok, ktorých majú byť takmer dve desiatky.
Obchodné priestory majú byť členené na dve základné zóny, a to obchody s tovarmi a službami a gastro zariadeniami.
Po niekoľkých mesiacoch má firma zámer nastavenú otváraciu dobu optimalizovať podľa návštevnosti a potrieb ľudí. Samotný podchod bude prístupný 24 hodín 7 dní v týždni.
"V súčasnom stave prejde denne podchodom viac ako 31.000 ľudí počas týždňa, cez víkendy je to približne polovica," uviedla spoločnosť, ktorá predpokladá, že po rekonštrukcii sa zvýši počet peších aj v súvislosti s bezbariérovosťou a bezpečnosťou.
Náklady firmy na revitalizáciu dosiahnu 2,5 milióna eur a bratislavský magistrát vynaloží ďalšie zdroje na výmenu eskalátorov a doplnenie výťahov.
Realitno-poradenská spoločnosť Cushman & Wakefield v predikcii na rok 2018 uvádza, že v podchode na Trnavskom mýte v Bratislave má byť 1350 štvorcových metrov obchodných priestorov.
Ukončenie rekonštrukcie je naplánované na leto budúceho roka.
Aktuálne dianie 9. december 2025 – 10684×
Delikateso "dobroty" vo vyše 40 predajniach a už aj na e-shopeAktuálne dianie 10. december 2025 – 210×
Vianočné trhy v Petržalke oživilo aj bezplatné ľadové klzisko