Aktuálne dianie 18. december 2017

V podchode na Trnavskom mýte v Bratislave má byť takmer 20 prevádzok


Podchod na Trnavskom mýte v Bratislave nebude ďalším nákupným centrom.

Bude plniť najmä prepravnú funkciu pre peších a doplnkovo ponúkne možnosť si zaobstarať základné tovary a služby. 

Informovala o tom spoločnosť Immocap Group, a. s., ktorá revitalizuje obchodné priestory pod jedným z dopravných uzlov v hlavnom meste.

"Obchody v podchode budú plniť doplnkovú funkciu k blízkemu Centrálu a nemajú ambíciu, či už veľkosťou alebo zameraním konkurovať obchodom v nákupnom centre," priblížila firma zameranie prevádzok, ktorých majú byť takmer dve desiatky.

Obchodné priestory majú byť členené na dve základné zóny, a to obchody s tovarmi a službami a gastro zariadeniami.

Po niekoľkých mesiacoch má firma zámer nastavenú otváraciu dobu optimalizovať podľa návštevnosti a potrieb ľudí. Samotný podchod bude prístupný 24 hodín 7 dní v týždni.

"V súčasnom stave prejde denne podchodom viac ako 31.000 ľudí počas týždňa, cez víkendy je to približne polovica," uviedla spoločnosť, ktorá predpokladá, že po rekonštrukcii sa zvýši počet peších aj v súvislosti s bezbariérovosťou a bezpečnosťou. 

Náklady firmy na revitalizáciu dosiahnu 2,5 milióna eur a bratislavský magistrát vynaloží ďalšie zdroje na výmenu eskalátorov a doplnenie výťahov.

Realitno-poradenská spoločnosť Cushman & Wakefield v predikcii na rok 2018 uvádza, že v podchode na Trnavskom mýte v Bratislave má byť 1350 štvorcových metrov obchodných priestorov.

Ukončenie rekonštrukcie je naplánované na leto budúceho roka.

(TASR)
Viz.Immocap, foto: Archív BK
O podchode na Trnavskom mýte sme písali tu a aj  tu.
0 komentárov
Pridajte komentár
Na začiatok stránky hore
Newsletter