Vône a chute 14. apríl 2018

Pivovary Topoľčany sa zmenili na Plzenský Prazdroj Slovensko


Spoločnosť Pivovary Topvar zmenil názov na Plzenský Prazdroj Slovensko. Mení sa názov spoločnosti, všetky ostatné údaje a aspekty podnikania zostávajú bez zmeny.

Pôvodný názov bol so spoločnosťou, ktorá dnes zamestnáva už viac ako 650 ľudí, spätý viac ako desať rokov.

Premenovaním nadviaže Plzenský Prazdroj Slovensko na úzku spoluprácu s Plzenským Prazdrojom v Čechách, s ktorým ho okrem portfólia ponúkaných pív spája aj úzka spolupráca a nadštandardné kolegiálne vzťahy.

Spoločnosť patrí pod jednotku Asahi Breweries Europe Group, ktorá vznikla po akvizícii piatich stredoeurópskych pivovarníckych spoločností japonskou pivovarníckou spoločnosťou Asahi.

Mimoriadne sa darilo nielen značke Pilsner Urquell, ktorej predaj sa zvýšil o vyše 14%, ale výrazný úspech zaznamenal so svojim rozširujúcim sa portfóliom aj Birell, a to takmer s 30% nárastom.

Najpredávanejšou značkou z portfólia spoločnosti bol Velkopopovický Kozel. Medzi vlajkové lode spoločnosti sa naďalej radí aj Šariš.

Rok 2017 bol pre Plzenský Prazdroj Slovensko kľúčový, spoločnosť opäť potvrdila rastúci trend, keď predajom vyše 1,5 milióna hektolitrov prekonala svoje výsledky z predchádzajúceho roka o takmer päť percent.

Významný podiel na úspechu mala značka Pilsner Urquell, ktorá sa dlhodobo radí na vrchol v rámci zákazníckych preferencií, čo potvrdzuje aj nárast jej predaja z minulého roka.

Nárast zaznamenali aj ostatné prémiové české ležiaky Gambrinus a Radegast, ktorých predaj vzrástol o viac ako 43 percent.

(red, tasr)

Ilustr. Foto: BK

0 komentárov
Pridajte komentár
Na začiatok stránky hore
Newsletter