(Gurmánska Bratislava, bk) - Spoločnosť Queensway Restaurants Slovakia s.r.o., ktorá na Slovensku prevádzkuje franchisingovým systémom sieť rýchleho občerstvenia KFC (Kentucky Fried Chicken),
otvorila vo štvrtok 28. februára v priestoroch Auparku svoju vlajkovú loď. Samostatná reštauračná prevádzka má kapacitu viac, ako 100 miest na sedenie a nový systém obsluhy, ktorý je efektívnejší.
Spoločnosť plánuje na Slovensku ďalšiu expanziu značky KFC.
KFC má v Auparku samostatnú, veľkokapacitnú prevádzku s interiérovým dizajnom podľa aktuálnych trendov z dielne uznávaného architekta.
Sieť rýchleho občerstvenia tak už nie je súčasťou foodcourtu, ale má veľkorysý, samostatný priestor s výhľadom na panorámu s bratislavským hradom.
„V prípade novej prevádzky sme investovali do nových fritéz a prístrojov na shake-y,“ povedal Mag. Andreas Schindl, Country manager Queensway Restaurants Slovakia, pod ktorú značka KFC patrí.
„Okrem otvorenia novej prevádzky sme v týchto dňoch urobili aj významné rozhodnutie investovať 10 -15 miliónov Eur do 11 nových prevádzok, ktoré na Slovensku vytvoria približne 300 nových pracovných miest.
V blízkej budúcnosti taktiež plánujeme rekonštrukciu existujúcich slovenských prevádzok,“ dodal A. Schindl.
(red)
Foto:zdroj:prkonektor