Eurovea sa môže pochváliť už 100 miliónmi návštev za 8 rokov svojej existencie. Informuje o tom
marketing Eurovea.
„V pondelok 17. decembra prekonala návštevnosť v Eurovea magickú hranicu 100.000.000 od svojho otvorenia v marci 2010.
Tento rok zároveň prekonala aj svoj denný rekord návštevnosti a prehupla sa cez 81.000 za jeden jediný deň.
Naši návštevníci si Eurovea obľúbili kvôli jej atmosfére, modernej architektúre a samozrejme kvalitným nákupom, ktoré ponúka,“ informovala marketingová manažérka Eurovea Oľga Hammer.
Svedčia o tom podľa nej nielen čísla návštevnosti, tržieb jednotlivých obchodov, ale aj stály záujem značiek, ktoré chcú v Eurovea otvoriť svoje prevádzky.
Od otvorenia je Eurovea miestom konania rôznych športových podujatí, výstav, fashion shows, detských akcií a umeleckých vystúpení.
K najvydarenejším podľa O. Hammer určite patrili: sledovanie finále Svetového šampionátu 2012 v hokeji na veľkoplošnej obrazovke, ČSOB maratón, Night run, Majstrovstvá Slovenska v plážovom volejbale, Majstrovstvá Európy v squashi,
Univerzitné majstrovstvá sveta v lezení na umelú stenu, Festival Biela Noc, Burger festival, Donau FEST – výstava regionálnych kultúr, European Space Expo – putovná európska vesmírna výstava alebo koncert DJ-skej hviezdy DJ Antoina.
Eurovea je tiež už tradične jednou zo scén Bratislavského kultúrneho leta, festivalu Viva Musica a aj organizátorom obľúbenej módnej show Eurovea Fashion Forward.
Doteraz bol rok 2017 najúspešnejším rokom od otvorenia, nielen z pohľadu návštevnosti a tržieb, ale aj z pohľadu 100% obsadenosti centra, rok 2018 bude ešte o niečo úspešnejší.
„Eurovea ešte nedosiahla svoje maximum a potenciál rásť je citeľný. Tento pozitívny trend je ovplyvnený nielen rozvojom zóny Eurovea City ale aj posilnením ekonomickej situácie.
Svedčia o tom nielen čísla návštevnosti, tržieb jednotlivých obchodov ale aj stály záujem značiek, ktoré otvárajú alebo chcú v budúcnosti v Eurovea otvoriť svoje prevádzky,“ uviedol majiteľ P.Korbačka.
(red)
Foto: Archív BK