Dobre vedieť 26. september 2019

Polus City Center sa mení na VIVO!


Prvé nákupné centrum na Slovensku, Polus City Center, ktoré na začiatku tisícročia vzniklo v Bratislave, ohlásilo vylepšenie svojej ponuky a služieb pre zákazníkov.

„Na Slovensko sme prišli ako prvé a najmodernejšie nákupné centrum. Dnes odpovedáme na najnovšie trendy a meníme sa s cieľom reagovať na potreby návštevníkov, poskytovať im kvalitný verejný priestor a prinášať im čo najpríjemnejšie zážitky,“ uviedol Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti IMMOFINANZ, v ktorej vlastníctve je Polus City Center.

Návštevníci môžu tento prerod sledovať v priamom prenose. Polus City Center sa mení na VIVO! len na papieri, ale súčasťou tejto zmeny je aj rekonštrukcia interiéru nákupného centra.

Tá zahŕňa modernizáciu parkovacieho systému v garážach, vynovený food court, celkovú modernizáciu priestorov a v neposlednom rade aj minulotýždňové otvorenie supermarketu Lidl, vylepšenej predajne Datart a ďalších prevádzok vrátane kľúčovej služby a kvetinárstva.

VIVO! však neznamená len štýlové a dizajnové priestory, ale túžbu byť tu pre ľudí. Chce byť moderným komunitným centrom, ktoré poskytne obyvateľom Bratislavy širokú škálu služieb a voľnočasových aktivít.

Návštevníci budú môcť nakupovať v množstve značkových obchodov, navštevovať kino, stretávať sa v kaviarňach či pochutnávať si na dobrom jedle. Navyše sú pre nich pripravené príjemné oddychové zóny, v ktorých sa budú cítiť ako doma.

Do portfólia VIVO! pribudnú značky ako Reserved, Mohito, House, Cropp a Sinsay. V plánoch je aj modernizácia exteriéru, nová cyklotrasa a prepojenie s jazerom Kuchajda.

S podporou Polus City Center bol pripravený aj projekt rekonštrukcie móla na jazere.

(red)

Vizualizácie: Immofinanz

1 komentár
ODPOVEDAŤ jan | 26. 9. 2019, 09:26

Uplna fantazia!,len skoda, ze v LIDLi oslavujúcom 15. vyrocie ostali stare a "oblubene" praktiky zle oznacenie ci neoznacenie ceny tovaru (v utorok cervene hrozno, kalerab, broskyne....) co si clovek bez okuliarov vsimne az doma, teda asi po funuse.Myslia vôbec na starych a zdravotne znevýhodnených spolubcanova? Alebo ide o "prekvapenia" spolocnosti pri pokladni tak ako to pouzivaju aj ine velkopredajne? Mozno sa k tomu vyjadri aj pan Konstiak, zastanca predavajucich a ich marzi. Apropo cenovka "hlasala za kosik broskyn 1,19 €, v pokladni uctovali 1,49€. Rozdiel 0,30 € na 4,06je prisilna kava!

Pridajte komentár
Na začiatok stránky hore
Newsletter