Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) informovala, že 5. marca otvorila zákaznícke centrum v podchode na Trnavskom mýte.
Podľa ZSSK, medzi prevádzky „každodennej potreby“, ktoré obyvatelia aj návštevníci Bratislavy nájdu v tomto podchode,
sa teraz zaradilo aj centrum uľahčujúce život zákazníkom ZSSK.
Predaj cestovných dokladov, pomoc s plánovaním cesty či s výberom vhodného spojenia, informácie o zaujímavých zľavách,
cestovné poistenie na počkanie, cestovné poriadky,
pohľadnice a publikácie o železnici, upomienkové predmety, ale aj doplnkové služby ako predaj vstupeniek cez Ticketportal či Bratislava CARD –
to všetko nájdu klienti v novootvorenom zákazníckom centre ZSSK.
„Podchod na Trnavskom mýte patrí k najfrekventovanejším miestam v Bratislave a denne ním prejde okolo 30-tisíc ľudí.
Cestujúcim chceme byť takpovediac po ruke,
aj preto sme sa rozhodli otvoriť zákaznícke centrum práve v týchto atraktívnych priestoroch,“ uviedol Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.
„Predajné miesto sme koncepčne prepojili s dizajnom diaľkových vlakov ZSSK. Zákaznícke centrum na Trnavskom mýte nadväzuje na tradičný prvok, ktorý sa objavuje v interiéri nových vozňov – čičmiansky vzor.
Súčasťou dizajnu je zaujímavý drevodekor a oranžové prvky odkazujúce na našu firemnú identitu.
Celý interiér bol navrhnutý tak, aby sa zákazníci v novom centre cítili komfortne a príjemne,“ dopĺňa Karol Martinček,
člen predstavenstva a riaditeľ úseku obchodu ZSSK.
Dizajn prevádzky navrhoval pre ZSSK architektonický ateliér SIEBERT+TALAŠ,
ktorý sa projektovo venuje napríklad aj bratislavskej autobusovej stanici Mlynské Nivy.
ZSSK prevádzkuje v Bratislave spolu už tri zákaznícke centrá.
Okrem Trnavského mýta ho cestujúca verejnosť nájde na hlavnej stanici a na Hodžovom námestí.
(red)
Foto: ZSSK