Doprava a parkovanie 6. marec 2019

ZSSK otvorila zákaznícke centrum na Trnavskom mýte


Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) informovala, že 5. marca otvorila zákaznícke centrum v podchode na Trnavskom mýte.

Podľa ZSSK, medzi prevádzky „každodennej potreby“, ktoré obyvatelia aj návštevníci Bratislavy nájdu v tomto podchode,

sa teraz zaradilo aj centrum uľahčujúce život zákazníkom ZSSK.

Predaj cestovných dokladov, pomoc s plánovaním cesty či s výberom vhodného spojenia, informácie o zaujímavých zľavách,

cestovné poistenie na počkanie, cestovné poriadky,

pohľadnice a publikácie o železnici, upomienkové predmety, ale aj doplnkové služby ako predaj vstupeniek cez Ticketportal či Bratislava CARD –

to všetko nájdu klienti v novootvorenom zákazníckom centre ZSSK.

„Podchod na Trnavskom mýte patrí k najfrekventovanejším miestam v Bratislave a denne ním prejde okolo 30-tisíc ľudí.

Cestujúcim chceme byť takpovediac po ruke,

aj preto sme sa rozhodli otvoriť zákaznícke centrum práve v týchto atraktívnych priestoroch,“ uviedol Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.

„Predajné miesto sme koncepčne prepojili s dizajnom diaľkových vlakov ZSSK. Zákaznícke centrum na Trnavskom mýte nadväzuje na tradičný prvok, ktorý sa objavuje v interiéri nových vozňov – čičmiansky vzor.

Súčasťou dizajnu je zaujímavý drevodekor a oranžové prvky odkazujúce na našu firemnú identitu.

Celý interiér bol navrhnutý tak, aby sa zákazníci v novom centre cítili komfortne a príjemne,“ dopĺňa Karol Martinček,

člen predstavenstva a riaditeľ úseku obchodu ZSSK.

Dizajn prevádzky navrhoval pre ZSSK architektonický ateliér SIEBERT+TALAŠ,

ktorý sa projektovo venuje napríklad aj bratislavskej autobusovej stanici Mlynské Nivy.

ZSSK prevádzkuje v Bratislave spolu už tri zákaznícke centrá.

Okrem Trnavského mýta ho cestujúca verejnosť nájde na hlavnej stanici a na Hodžovom námestí.

(red)

Foto: ZSSK

0 komentárov
Pridajte komentár
Na začiatok stránky hore
Newsletter